Wednesday, November 9, 2011

abah aku.

Assalam...
hah,,,ari ni aku na cite pasai
bapak aku...
 *alah dari tajuk pon korg tau kann
So, mesti korg na tau sebenarnya aku 
na cite pasal ttg 'abah'
First of all aku na menyatakan yg aku bangga
jadi anak kepada




MD YAHAYA BIN SARDI
selain menjadi peneroka sepenuh masa
actually takdellah full time,sebab skrg sawit da tebang,
hihihhihi
dan apa yg membuatkan aku bertambah bangga
dkat bapak aku 
sbb bapak aku menjadi org penting sewaktu 
HARI RAYA AIDILADHA @ korban @ haji dan sewaktu dgn nya..
penting macam mana???
haruslehhh penting...
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

/
/
/
/
/
/
/
/
/
penting sebagai
/
/
/
/
//
/
/
/
/
/
/
/
/
/

/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
PENYEMBELIH LEMBU
*actually semua boleh

U NAME IT!!! Okayyy

apa yg buat aku bertambah tambah bangga
adalh dekat Felda aku tak ramai penyembelih lembu...
ada dalam 3 org je...
*aku ckap ni untuk Felda Simpang Waha sahaja
yg Bukit Easter ataupon Bukit Waha aku tak amik port..
hahahaha
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

/
/
/

gaya abah yang stylo...hiihih

time ni lembu yang ketiga untuk disembelih..
apa yg menyenangkan kojer bapak aku ialah 
pabila lembu da tombang
bapak aku just keluar kan 
PARANG 
so called 'senjata'
cehwaahhhh senjata u..
hahahaha

berserah je muka lembu ni...suka!

time ni kelam gila..



parang yg tajam yeay...



mooooo....berserah je..

habis riwayat seekor lembu..

masa ni la kita takbir ramai-ramai memuji namaNya..
dan masa ini jugalah...bapak aku menarik nafas lega...
sebab settle satu...
tapi tak bole balik lagi 
kerana ada lagi 7ekor lembu
lagi untuk dikorbankan...
tapi kat sini aku tak sempat ikut semua tempat yg dekat-dekat je 
aku join..sebab maklumlah time tu aku kurg sihat...
tapi aku gigih kan jugak..
semata mata nak snap-snap..
harussllaaaa...
newbies sesangat kannnn..








ni lembu yang ke 4


hehehe "sonang aje" dalam hati abah berkata..

kesain abah da penat da tu...


done! Allahuakbar..

ok la sebenarnya banyak lagi trip yg bapak aku
kna pergi tapi aku terus balik..
sebab masa tu gerimis...
aku tanak makin parah selesema aku...
nnt takde saper na snap2 event lain kann...
haruslaaa jaga kesihatan...
 
samapi jumpa papai..















No comments:

Post a Comment